onsdag den 28. november 2007

bøger

3 kommentarer:

Tina Vedelsby sagde ...

Ja så fik jeg lagt et par bogtigler ind, sjovt nok så blank man bliver når man lige pludselig skal huske et par gode bøger på komando..smil. der kunne sagtens kommen mange flere ind ! Nå det med billeder på bøgerne er ikke rigtig lykkedes endnu, er der en der har 5 min og har tjek på det, må man gerne komme forbi mit bord. :o)

Pia Hjortespring Hansen sagde ...

Forsiderne kommer automatisk med på bloggen, hvis der ligger nogen på Library Thing. Så der er der, de skal tilføjes. Gå ind i fanebladet "Dit bibliotek", klik på den brune bogforside og "Change cover". Hvis der er en forside, du kan bruge, så ligger den forneden, og du skal bare klikke. Ellers må du selv søge billedet frem på nettet, gemme på computeren og uploade derfra - det er midt på siden.
:-)

Lone Fosdal sagde ...

Jeg vil gerne hjælpe med Flickr og Picasa. Jeg er ikke nogen ørn til det, men jeg vil gerne prøve at hjælpe. Så kan jeg også selv blive klogere.